GMB TUR

ARTEMİS GMB GLOBAL TURİZM VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ

Günübirlik Bozcaada Turu

• GÜNÜBİRLİK BOZCADA TURU

Sizleri sabah saatlerinde otobüsümüzle firmamızın belirlediği yerlerden alarak yola çıkıyoruz.

Çanakkale yi takiben bizleri Bozcaada’ya götürecek olan feribotu beklerken sahilde çay - kahve keyfi için serbest zaman veriyoruz. Daha sonra feribota binerek Bozcaada’ya varıyoruz. Bozcaada’ya vardığımızda Rehberimizle birlikte Ceneviz kalesini geziyoruz, Kale ziyaretimizin ardından şirin sokakları ve eski Rum evleriyle, üzüm bağlarıyla, pırıl pırıl deniziyle bizi büyüleyecek olan adanın sokaklarını gezmeye başlıyoruz. Ada sokaklarını gezerken yöresel lezzetleri tadabilir, Bozcaada ürünlerinden sakızlı kurabiye, çeşit çeşit reçeller, mevsiminden üzüm, çeşitli hediyelik eşyalar alabilirsiniz. Şarap fabrikasında şarap yapımı hakkında bilgi alıp; şarap alışverişi yapabilirsiniz. Ada gezisi sonrasında serbest zaman veriyoruz. Dileyen misafirlerimiz Bozcaada'nın en meşhur plajı Ayazma'ya geçip deniz keyfi yapabilir. Tüm gün adanın güzel denizinden faydalanabilirler. . Yüzmeye gitmek istemeyen misafirlerimiz ise merkezde kalıp Ege’nin enfes balıklarından ve adaya özgü mezeleri tadabilecekleri balık restaurantlarında yemeklerini yiyebilirler. Rehberimizin belirlediği saat ve noktada feribota binmek üzere toplanarak dönüş yolculuğuna geçiyoruz. Geyikli limanında bizi bekleyen otobüsümüze binerek Kapaklı’ya doğru yola çıkıyoruz. Yolculuğumuzun ardından, Siz değerli misafirlerimiz aldığımız noktalara bırakarak, bir sonraki turumuzda yeniden görüşmek üzere vedalaşıyoruz.