GMB TUR

23 NİSAN GÜNÜBİRLİK ANITKABİR TURU 350 TL

• GÜNÜBİRLİK ANITKABİR TURU 300 TL

23 NİSAN CUMARTESİ ;

Siz değerli misafirlerimizi belirtilen durak noktalarımızdan aldıktan sonra ikramlarımız

eşliğinde başkentimiz Ankara'ya ulaşıyoruz. (EKSTRA) Sabah alacağımız kahvaltımızın

ardından İlk olarak Hititler Döneminden kalma ve Ankara'nın en hakim noktası olan Ankara

Kalesini panoramik olarak görüyoruz. Ardından kalenin dış duvarlarına yakın Tarihi Mahmut

Paşa ve Kurşunlu Han'ın günümüzdeki hali olan Anadolu Medeniyetleri Müzesi'ne geçiyoruz.

Anadolu'da yaşamış bütün medeniyetlere ait eserlerin sergilendiği bu zengin müzeyi

geziyoruz. Kendine özgü koleksiyonları ile dünyanın sayılı müzeleri arasındadır. Paleolitik

Çağ'dan başlayarak Osmanlı Dönemine kadarki bütün eserleri görebilirsiniz. Ardından Ulus

meydanındaki Ulus Zafer Anıtını görerek günümüzde Kurtuluş Savaşı Müzesi olarak da

kullanılan 1. Meclis binasına gidiyoruz. 23 Nisan 1920 ve 15 Ekim 1924 tarihleri arasında

Cumhuriyetimiz'in ilan edildiği İstiklal Marşı'nın kabul edildiği, Ankara'nın Başkent olduğu, Gazi

Mustafa Kemal ATATÜRK’ÜN Cumhurbaşkanı seçildiği bu ilk ve önemli meclisi geziyoruz.

Sonrasında günümüzde Cumhuriyet Müzesi olarak kullanılan 1923 yılında mimar Vedat Tek

tarafından inşa edilen 2. Türkiye Büyük Millet Meclisi Binası'na gidiyoruz. 1924-60 yılları

arasında Cumhuriyetimizin geliştiği, ATATÜRK İLKE ve inkılaplarının gerçekleştirildiği bu

mimarlık harikası olan bu özel ve önemli müzeyi geziyoruz. Ardından öğlen yemeğimizi almak

için Ankamall AVM’ de serbest zaman veriyoruz. Yemeğimizden sonra Ankara Rasat tepe (

Anıt tepe )'de bulunan Türk Kurtuluş Savaşı'nın, inkılapların önderi Türkiye Cumhuriyeti'nin ilk

Cumhurbaşkanı BAŞKOMUTAN GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK’ÜN ebedi istirahatgahı

olan ANITKABİR’E geçiyoruz. Her ayrıntısı ince düşünülerek inşa edilen Anıtkabir'i gezerken

hem gururlanıp hem de hüzünleneceksiniz. Aynı zamanda Kurtuluş Savaşı Müzesi olarak da

alt bölümlerini geziyoruz. Gözlerimiz bu denli dolmuşken hüzünlü bir şekilde Anıtkabir'e veda

ediyoruz. Buradaki gezimizin ardından Ankara'ya veda ediyoruz. Siz değerli misafirlerimizi

aldığımız noktalara bırakarak, bir sonraki ÇELEBİ TRAVEL turumuzda yeniden görüşmek

üzere vedalaşıyoruz.

NOT: Son zamanlarda global çapta yaşadığımız Covid-19 pandemik sebebiyle ülkemizde

etkilenmiş ve alınan önlemler kapsamında normalleşmeye gidilme süreci başlamıştır. Bu

süreçten etkilenen her sektör gibi Turizm sektöründe bazı değişikliklere gidilecektir.

Bunlar; Yolculuk öncesi misafirlerin ateşi ölçülecektir. Otobüslerimizde Sağlık, Ulaştırma

ve İçişleri Bakanlığı son dakika genelgeleri dikkate alınarak gerekli önlemler alınmaktadır

ve araçlarımız bakanlık tarafından belgeli temizlik şirketleri tarafından sürekli dezenfekte

edilmektedir. Araçlarımızda antiseptik el dezenfektanı, kolonya bulunacaktır.

Araçlarımızda ikram dağıtımı olmayacaktır. Seyahat esnasında ve dinlenme tesislerinde

sosyal mesafe kuralına uymak zorunludur.

DAHİL OLANLAR:
*Lüks Otobüslerle Ulaşım (Mercedes Travego)
*Araç İçi İkramlar (soğuk içecekler, çay, kahve, kek, su)
*Çevre Gezileri
*Turizm Bakanlığı’ndan Kokartlı Profesyonel Rehberler
*1618’Nolu Turizm Kanununa Göre Zorunlu Seyahat Sigortası

HARİÇ OLANLAR:
*Sabah Kahvaltısı
*Öğlen ve Akşam Yemeği
*Müze ve ören yeri giriş ücretleri