GMB TUR

ARTEMİS GMB GLOBAL TURİZM VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ

Günübirlik Ayvalık - Cunda Tekne Turu

Araç içi ikramlar eşliğinde Tekirdağ,Malkara,Keşan takiben yolculuğumuza başlıyoruz vereceğimiz

moladan sonra Gelibolu ya varıyoruz. Bizleri Lapseki’ye götürecek olan feribota binerek

Lapseki’ye varıyoruz. oksijen deposu olan kaz dağların eteğinde Kahvaltımızı aldıktan sonra

ayvalıkta bulunan Şeytan Sofrası’na çıkıyoruz. Burada Hekatos- Apollon Adaları ve Midilli

manzarasına karşı kahvelerimizi yudumluyoruz. Cennetten

kovulan Şeytanın yeryüzüne ilk ayak bastığı nokta olan bu eşsiz manzarada fotoğraflarımızı

çektikten sonra Ayvalık'a geçiyoruz. Tekne turumuzu (ekstra) gerçekleştirmek üzere Ayvalığa

gidiyoruz.“Muhteşem turumuz 11:30 gibi teknemizin Ayvalık

(http://www.ayvalikzeytinyagvk.com/)‘tan kalkması ile başlar. Teknemiz gideceği ilk ada olan

incirli adasına doğru yol alırken tekne personelimiz size adalar ve çevre ile ilgili bilgiler

vermeye başlamıştır bile.. İlk adamız olan İncirli adasının koyuna vardığımızda saatimiz 13:00

gösteriyor olur. Balıklar ve doğa ile iç içe olduğunuz bu koyda yüzme molası verilecek ve

dilerseniz denize girme fırsatı bulacaksınız. Deniz keyfinden sonra yemek

servisimiz başlayacak; Yörenin meşhur Papalina Balığı, Çoban Salatımız ve Makarnadan

oluşan menümüz ile öğle yemeğimizi alıyoruz. Bu sırada Teknemizde sizler için

hazırladığımız Dans Yarışmaları (http://www.ayvalikteknetur.com/tekne-tur-resimleri/), Canlı

Müzikler, Animatörler eşliğinde Aktiviteler ile keyfinize Keyif Katacağız. Bu adadan sonra bir

diğer adamız olan Muhteşem güzellikteki Akvaryum koyuna hareket edeceğiz.  Kaptanımız koyun güzelliğini yaşamanız için yine yüzme molası verecek..

Bu muhteşem Koydan ayrılıp Ertunç Koyuna geçip bir süre burada mola verdikten sonra Cunda Adasına doğru teknemiz yol

almaya başlayacak Bu esnada Yaz ayının vazgeçilmez meyvesi Karpuz ikramımız olacak

Yaklaşık bir saat Cunda Adası’nda Serbest zaman veriyoruz. Adada Arnavut kaldırımlı taş

sokaklarda dolaşabilir ve bol bol fotoğraf çekinebilirsiniz. CUNDA adasındaki gezimizi

tamamlayıp tahmini 18:30-19:00 saatleri arasında bizi bekleyen aracımıza binerek Çorlu’ya

dönmek üzere yola çıkıyoruz.

DAHİL OLANLAR:
*Turizm Paket araçlar ile ulaşım (Mercedes Travego)
*Araç içi ikramlar (soğuk içecekler, çay, kahve ve kek)
*Çevre gezileri
*Turizm Bakanlığı’ndan kokartlı profesyonel rehberler eşliğinde gezi